Zeszyt Naukowy Numer 22
Beata Ślusarczyk
Wspieranie konkurencyjności polskiego przemysłu w świetle założeń nowej polityki przemysłowej
Kamila Francik, Mariusz Pudło
Systemy wspomagania decyzji w aspekcie zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie
Anna Mijał
Zachowania przedsiębiorcze Polaków i formy wspomagania rozwoju przedsiębiorczości w Polsce
Karolina Gałązka
Inwestycje w zakresie odnawialnych źródeł energii w świetle wymagań zrównoważonego rozwoju na przykładzie województwa lubelskiego
Sylwia Gostkowska-Dźwig, Magdalena Mrozik
Polskie przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym, wybrane problemy
Agata Krukowska-Miler
Działania -wizualizacyjne wybranych zakładów leczniczych jako przejaw możliwości promocji w sektorze opieki zdrowotnej
Luiza Skrobich
Content marketing jako jeden z kluczowych elementów nowoczesnej strategii marketingowej
Iwona Herbuś
Działania reklamowe - od komercji do kampanii społecznych
Katarzyna Olejniczak
Czynniki sprzyjające przedsiębiorczości kobiet w biznesie
Katarzyna Łukasik, Artur Sawicki
Kobieta jako menedżer przyszłości
Julia Szlenk
Wpływ braku wiedzy i informacji na turystykę osób niepełnosprawnych z dysfunkcją ruchu
Żaneta Gadzinowska
Oddziaływanie programów wspierających aktywizacje osób z niepełnosprawnością na zmianę ich sytuacji na rynku pracy
Robert Blażlak
Innowacyjność przedsiębiorstw a problematyka transferu technologii
Grzegorz Szymański
Snapchat jako innowacyjna aplikacja marketingu mobilnego
Agnieszka Raczek
Współczesne problemy i wyzwania zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach międzynarodowych
Monika Piśniak
Analiza portfela ryzyk na podstawie losowo wybranych przedsiębiorstw w sektorze MŚP
Magdalena Baryń
Nowe wyzwania w zarządzaniu łańcuchem dostaw produktu turystycznego
Aleksandra Koszarek-Cyra
Systemy zarządzania energia jako narzędzie wspierające proces racjonalizacji zużycia energii w organizacjach
Bartłomiej Osyra
Zarządzanie mobilnością miejska instrumenty i podstawowe etapy wdrażania zrównoważonych planów zarządzania (SUMP).
Milena Ociesa
Zarządzanie gmina w aspekcie wspierania rozwoju przedsiębiorczości
Adrian Krawczyk
Doskonalenie modelu budżetu obywatelskiego na przykładzie miasta Częstochowy
Wojciech Leoński
Kodeks etyczny jako instrument społecznej odpowiedzialności biznesu
Andrzej Pacana, Artur Woźny, Anna Sobczyńska
Koncepcja oceny jakości programów kształcenia
Roksana Włodarczyk
Determinanty skutecznej komunikacji w modelu biznesowym B2C