Zeszyt Naukowy Numer 29
Aneta Herbuś, Beata Ślusarczyk
Zrównoważony rozwój – trend czy element nowoczesnego zarządzania samorządem
Dorota Szmit
Zarządzanie kompetencjami pracowniczymi w aspekcie rozwoju organizacji
Artur Marszał
Proces zarządzania z wykorzystaniem innowacji społecznych w firmie – facylitacja
Martyna Musiał
Zarządzanie nieruchomościami mieszkaniowymi w perspektywie oczekiwań potencjalnych nabywców
Rafał Tyszkiewicz
Zarządzanie relacjami z dostawcami a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstw przemysłu meblarskiego
Dominika Suliga
Analysis of Marketing and Logistic Aspects in Thee-Commerce Sector – Case Study
Monika Osyra, Ewa Kempa
Identification and Use of Intangible Resources in Managing Production Enterprises in the Area of Avoiding Threats
Ola Zygoń
Applying the Internet of Things in the Development of Management Activities in Smart Buildings
Łukasz Kubacki
Zarządzanie biurem nieruchomości na przykładzie częstochowskiej kancelarii nieruchomości
Stanisław Sośniak
Wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w zarządzaniu
Jan Sikora, Leszek Wanat, Iwona Widerska
Solidarność, ekwiwalentność czy sprawiedliwość? Zarządzanie wiekiem emerytów w polskim powszechnym systemie emerytalnym
Kamila Zelga
Management by Objectives w systemie motywowania
Karol Król
Marketing treści w promocji gospodarstw agroturystycznych
Katarzyna Łukasik, Małgorzata Iżyńska
A Literature Overview of the Selected Marketing Strategies in Contemporary Business
Tomasz Szczepanik, Petr Besta
Impact of Intelligent Transportation Systems on Road Traffic Safety
Paweł Zieliński
Corporate Governance in the Digital Era – Theoretical Considerations
Dorota Rajkowska
Potential for Collaboration as Support for Airport Management (On the Example of Radom Airport)
Marta Pawelak
Controlling jako instrument zarządzania w przedsiębiorstwie
Roksana Włodarczyk
Implementacja marketingu sensorycznego w sektorze usług
Marcin Grobelak, Robert Ulewicz
Koncepcja Lean Management w sektorze bankowym
Małgorzata Idasiak
Społeczna odpowiedzialność biznesu w strategii zarządzania przedsiębiorstw przemysłu piwowarskiego w Polsce